__

__

農曆新年對付小農奴隸基因大全

大年三十,先祝大家羊年飽足,洋洋得意。

每逢農曆新年,好多本來係「野生」(即係好日唔會見面) 嘅親友都會相聚,好聽啲講就係趁新年見下面,唔好聽講其實「唔係新年都唔係好想見」。而所謂拜年活動,响共匪治下嘅香港導致嘅社會氣氛變質,其實就變成互相晒命、抽水嘅場合。講嚟講去都係嗰啲話題,更有啲真係講到口臭,甚至尷尬收場。

其實嗰啲話題,說穿了又是小農奴隸基因之「只顧門前三畂田」。雖然100毛甚至商務都整咗啲Script 出嚟,但我覺得還是未夠火喉,咁就整個小弟嘅版本俾大家參詳一下:

小學雞篇
親:嘩,咁快咁大個喇,嗰陣時見你仲係塞豆窿咁
回:世界上最大粒嘅豆應該係蠶豆,SIZE 大約係2cm 左右。阿媽咇我出嚟嗰一刻都最少40cm

親:讀幾多年班呀?
回:如果知道我幾時出世,計下數都知我讀幾年班

親:有無考第一呀
回:我就算有考到第一,咁第二個同學都唔知點答呢條問題好

親:就快升中喇喎,媽咪有無同你揀定啲心水學校呀?
回:讀國際學校先有得揀讀邊間嘅姐,九年免費教育嘅學生,全都都係等政府派位

中學鴨篇
親:嘩,睇住你大,咁快讀中學喇,俾心機喇
回:我個名唔係沈詩鈞,點會呢個年紀係入大學呀

親:出年考會考喇喎,讀成點呀?
回:依家無會考,只有DSE。不過就算攞晒五星星都好,將來咪又係响街做易拉架小販

親:有無人細鬼大拍拖先?
回:中學生不應談戀愛,好似好啱。不過讀好多歷史書呢,古時啲人十零歲已經結婚生仔咯

大學鵝篇
親:阿乜太呀,幾快呀,你個仔/女讀大學
回:所謂光陰似箭、日月如梭,二十個年頭有幾耐吖

親:讀乜嘢系呀?
回:今時今日嘅香港,讀乜閪都無關係啦,唔埋堆共產黨出賣良知,最終咪又係乞食
(如果讀政政的話,可以回:咪讀埋啲香港人成日認為最唔應該理嘅污漕邋遢嘢囉)

親:有無拍拖呀? 幾時帶個女 (男) 仔嚟俾我哋見下呀?
回:拍拖姐,又唔係要對親家,最緊要我鍾意佢、佢鍾意我咪得囉

「社會大學」篇
親:做緊邊行呀?
回:依家香港地除咗投共,做邊行都係餓我唔親、飽我唔死,餐搵餐食餐餐清架啦

親:有女/男朋友未呀,駛唔駛介紹個俾你呀?
回:雖則古語有云「父母之命、媒妁之言」,但依家係2015年,唔係唐乜宗嘅配婚令年代。又呢.... 所謂唔做中唔做保唔做乜乜三代好,我都係同你著想咋

親:幾時買樓呀?
回:你幾時送100萬俾我做首期? 天水圍四百呎都成三百幾萬呀

親:幾時結婚呀?
回:雖則古語有云「男大當婚女大當嫁」,古時啲人都係十零歲就結婚生仔,但依家我想同女(男)朋友去開房,時鐘酒店都俾大陸人霸晒嚟瞓..... (詳參:食女?強國人迫到你連女都冇得食!)

親:幾時結婚呀? 你老豆阿媽恨抱孫呀,快啲喇
回:佢哋想湊B其實可以去做鐘點,過到手癮之餘又可以搵多個錢飲茶賭下馬仔,仲爽啦

後記:正如情人節一樣,對女/男朋友、老公/婆好,日日都係情人節,唔駛等2月14日先至慶祝
呢啲一年先見得一次嘅所謂親戚,迤咗咪算囉~~~~

返回主頁





沒有留言: