__

__

2016年立法會新界東補選

利申:我唔是新界東選民。沙田大埔西貢將軍澳對我呢個响荃灣屯門長大嘅人係好遠

本民前/梁天琦嘅背景、同芒果教菊花教白雲教呢啲中共假扮偽本土嘅關係嘅疑慮,今日已經>85% clear。因此我正式宣佈:2016年2月28日舉行的立法會新界東補選,表態支持6號梁天琦。

我的支持理據如下:

  1. 公民黨係一個比白鴿黨更講究論資排輩嘅小農基因政團,入面嘅擦鞋文化、親疏有別比港共傀儡政權有過之而無不及,根本不配「民主」二字;還有佔領期間陳淑莊一句「無你嘅事」 (詳讀《一年前……》一文 ),充份反映呢個黨係只會「睇下係咪自己人,啱自己嘅取態」。哪管本民前嘅選舉通函被截有出聲明讉責港共,但這只是任何一個政團嘅Level 1 責任,不足彌補佢哋嘅仆街;
  2. 响我眼中,因為故友徐國峰生前响黨內嘅經歷,楊岳橋只係一件同啲「大佬」拉關係嘅擦鞋仔。亦因為「埋堆」「擦鞋」同「民主」二字完全衝突、矛盾。哪管他是年初一的義務大狀 while 只是BAR 的職責而已;
  3. 立法會關鍵小數係要守,但只有楊岳橋可以守到嗎? 梁天琦一定唔得嗎? 飯桶政客N年嚟只會嗌「制度不公義」「只能淪為議會小數」,只係諗住「找 Min Pay」、一味只會和理非非呃到飯食就算,從來都唔會有心用腦搵辦法突破局限;選個楊岳橋入去,只不過俾班飯桶延長「呃飯食」的時間;
  4. 左賊「無勝算所以要做棄保」簡直廢話中之極品。除咗我响舊年區選後提出的「>50%支持度」理論,剛完的台灣選舉,時代力量林昶佐、黃國昌當日都無勝算,洪慈庸直頭被嘲笑做炮灰,班左賊飯桶不是一面倒的支持佢哋三個咩?? 點解幾個月前「無勝算」嘅候選人就支持,依家就用「無勝算」去否定梁。極地式「因地制夷」搬龍門。仲有乜資格講「民主」??
  5. 論「勝算」,以我觀察長毛梁國雄响2012年嗰48295票,該有唔少選民其實唔滿意長毛「收晒火」甚至「建設民主中國」,呢啲票梁天琦就是有機會吸到 (亦係班飯桶左賊最唔想出現的)。
    仲有 46.14% ,即無投票嘅新界東選民,當中支持民主的,有唔少就是唔滿意飯桶們「做埋啲無謂嘢」而唔投票。套用我對舊年區選嘅分析就是「選民睇下邊個做唔做到嘢+期望新人可以做到嘢」,呢啲票一出嚟,大部份都會去晒梁天琦度。再加埋不滿飯桶們「心懷『祖國』」不理香港人死活.....「無勝算」根本就是左賊飯桶們在「打飛機」;
  6. 加埋飯桶的「建設民主中國」,每當香港人同共匪治區蝗蟲發生衝突,都唔會企响香港人呢邊,繼續和理非非各打五十大板兩邊落注,完全投機主義份子多於一個真正為社會做事嘅政客;
我唔期望梁天琦會如黃世澤提及的朱高正,我只期望僅四個月的「舞台」,佢會做出班只會和理非非文質斌斌嘅飯桶議員唔會做嘅事──每次嘅質詢發言都係牙尖咀利屈機打爆廠的「表演」。

最後,關於年初一,我只以《孫主兵法》虛實第六:故策之而知得失之計,作之而知動靜之理,形之而知死生之地,角之而知有餘不足之處
即係反正和理非非都會公安屈、打、告、砌、港共抹黑,咁就倒不如「形之而知死生之地」,即係就直情出手打九佢鹵味臭化西駛輪俾面嗰隻
作結

硬膠選舉條例:其餘候選人包括報稱獨立的劉志成、梁思豪,想變身泛民但又扭屎忽花嘅方國珊,中國共產黨香港支部周浩鼎,潛藏三十年共諜現形的黃成智。

返回主頁

沒有留言: