__

__

維護選舉公平,殲滅土共造票大計

近幾屆區議會和立法會選舉,禮義廉、工賊會等中共支部組織,以至受中聯辦指揮的例如老鼠黨、希師拉黨等都大舉種票。而其中一個重點種票地方,就是老人院。



種票的第一步,就是向院舍負責人、管理層埋身,然後著他們提供院友的身份證資料填寫選民登記表,再然後就又呃又哄阿公阿婆响份表上簽名。而第二步,就是在投票日安排晒交通同「保鑣」護送啲阿公阿婆由院舍去票站,跟住就是「掌心雷」叫佢哋投俾邊個候選人。

唔好話我寫埋啲「阿媽係女人」嘅嘢,好多港燦係唔知以上嘅白痴級工作程序。

第一步的確無得防,始終啲院舍負責人只係小農,睇錢做人之餘,基因充斥「親近皇上身邊紅人就有運行」而與土共狼狽為奸。至於第二步,若能做足防禦措施,縱使不可能完全堵截,但總能產生一定效果。

要做的是先整理全港所有安老院舍的位置。院舍數目多之餘,部份純私人「偷雞」經營的並不在政府的安老院舍名冊之內,淨係「點名」同記錄地址都有排搞;
跟住的就是要準備一些人手,在投票日昅實呢啲院舍的動靜,例如有無形跡可疑的人或車輛出沒。另外要在事前為打算做「監察員」的作適當的準備工作,例如如何應付可能出現的場面。當現還要建立「爆料」平台。

說實在,這些工作不可能由小弟、或個別一兩個候選人/政團可以做到,確實需要以公民社會意識為基礎,全香港人「做得幾多得幾多」才能建立。

或者你未必認同非親共政團、候選人的政治立場、主張,但作為香港人的你,不是因為昔日的香港事事講規矩、認為「出貓」係唔啱;又或是「講法治」,認為這才是香港應有的社會秩序嗎?! 如今共匪擺明玩作弊,就視而不見,甚至是小農奴隸基因 ~ 君要臣死臣不得不死?!


2015-11-27《信報》

相識任國楝好多年,當日我知道佢落選喊咗出嚟。我堅唔想擺佢上枱。响我相信佢唔會介意之下,唔拎返呢啲連我唔想食嘅西餅出嚟,又點去問香港人你們還想再食嗎?!

想幫手的,可透過小弟Facebook 聯絡。

返回主頁

沒有留言: