__

__

香港人,你想等死定逃出生天



我講咗好多年,江、習之鬥嘅重點戰場就係香港。無人信。

我講過江、習只圖爭奪香港嘅控制權,只是目標不同 ── 習系是要封江的人同錢著草的後門,江則是要用香港做人質,想响香港用《基本法》18條,與習同歸於盡,而同時搏一鋪將香港全面控制。個個當我廢噏。

我又有講過N次,江系總是想著18條,於是就叫689「搞到有咁亂得咁亂」。個個當我痴線。

好啦,依家仲爭18條未中。但如果中埋,唔只係我死、青政死,係全香港人仲有命嘅都係等死。
仲問點解? 即係無睇過18條係乜啦:
全國人民代表大會常務委員會決定宣佈戰爭狀態或因香港特別行政區內發生香港特別行政區政府不能控制的危及國家統一或安全的動亂而決定香港特別行政區進入緊急狀態,中央人民政府可發佈命令將有關全國性法律在香港特別行政區實施。
老實講,不論江定習,以至胡溫嘅團派,個腦只係諗住保住自己嘅家當,所謂領土不容分割,有讀過中共黨史而記得外興安嶺、海參崴、伯力等,都知道根本Who Fucking Cares。你哋啲港燦用下個小學雞級數中文邏輯推理能力諗下,香港獨立/歸英真係無可能,邊會成為張匪曉明同689嘅子彈呀,懵炳!!!!剩係識中學中史嘅「鴉片戰爭是不義之戰,香港是民族恥辱而生」,抵你哋啲憨膠港燦廿幾年嚟俾支教民點到陀陀擰。

而支教民體系將香港同支那綑綁,發其千秋大夢之餘,其實是在為中共匪幫提供戰場。所以,抽水都要講:今次立法會,除咗區諾軒因為老友一場兼知佢做乜之外 (硬膠選舉條例:另一候選人為自由黨邵家輝),通通都預得佢哋全軍盡墨!

習系是否會放香港走? 都係先返去外興安嶺、海參崴、伯力等嘅歷史。然後的,習系都只係想保住家當,剿滅咗江系清理咗門戶,之後有乜可能,係你同我都未必會諗到。

事實就是江系就要香港死,以圖同習系同歸於盡。即是話,香港人,請做好一切心理準備,隨時要同張匪曉明以至佢嘅終極大佬江匪澤民,攬炒式最後搏一鋪,隊冧江澤民,香港才有機會逃出生天。

至於要點隊冧,唔好問我。講咗咁多年你哋都唔聽唔信,仲好意思嚟問我!?!

4SEP 之前立法會選舉仲有乜古怪事都好難預料,只能肯定張匪曉明同689兩隻癲狗已經索晒K上晒腦。再講,2014-9-28 打算開槍,689同張匪曉明有乜做唔出!

延伸閱讀
一年前……
統監府、689目標不過是18條
十八條背後的驚天大陰謀
暴動可能性 (2013-8-15 《蘋果日報》)

返回主頁

沒有留言: