__

__

全球華人? 南洋愛國僑胞包唔包呀



土共派為阻游蕙禎、梁頌恆宣誓無所不用其極。以「進入司法程序」為由就預計之內,亦反映土共派同689、張匪曉明狼狽為奸,一唱一和,裡應外合、夫唱婦隨.... (下刪四萬字)

論述基於民族主義上腦,日本二戰暴行,亦係預計之中。

本來,講乜嘢民族大義,我都可以恥笑完算數。就算扯埋台灣,台灣政府和民間都會有人招呼呢班土共。但放大到「全球華人」,我一邊哈哈大笑之餘,另一邊就真係要幾乎爆粗問喉班土共娘親祖宗十八代。

所謂「南洋愛國僑胞」,簡單啲講,即是一班原本响星、馬、印尼居住咗起碼兩代嘅華人,响1950 - 70年代受盡中共嘅擺布,結果星、馬、印尼嘅家歸不得,只能待在香港含恨而終。詳情可讀2013年9月23日《蘋果日報》刊登小弟拙文〈由馬共歷史看中共〉

文中除咗提到中共對「南洋愛國僑胞」呼之則來揮之則去,要利用就「同胞」到時勢唔掂就「本質不純」鬥得就鬥趕得就趕,亦明言小弟父母就是其中的兩個。

而基於除咗偷渡之外,「南洋愛國僑胞」就算偱合法途俓以「中華人民共和國公民出境證」,即相當於現在的「單程證」來港渡過餘生的,中共當然無統計數字,香港入境處亦因為「國籍」一欄在當時的法律同行政程序上無得寫「馬來亞」、「印尼」,所以亦唔會有統計數字。以小弟LIM 氏家族連同先父母的同輩友好圈子近百人,並已最少有第三代人在香港生活,再加做咗42年人認識接觸而確認到身份的,估計「南洋愛國僑胞」佔香港人口 8 - 10%。即係嗱埋50 - 70萬。

唔該班土共議員,尤其是小學雞上身做班長嘅廖長江,要上綱上線玩到咁大之前,先打個長途電話上北平問問習近平「南洋愛國僑胞」係一班乜嘢怪物,到底偉大的毛主席欠落呢班人乜嘢天文數字大爛賬。唔好講第二個,要不是 (陳嘉朗mode) 我老豆老母憨鳩鳩,就當都係佢兩個相識結婚,依家我應該最少有九個位港紙嘅身家响砂朥越古晉或者 Miri 做緊大少,唔駛日日對住你哋班土共發癲打大交呀。

也許第一代的「南洋愛國僑胞」大多已老去,仍在生的亦大多不願向後輩提及這段羞恥的個人經歷,就使好多香港人都唔知道呢啲歷史真相,於是乎班土共可以繼續當睇唔到。但唔代表呢筆可以話係血債唔駛還。

嚴重警告立法會班土共,咪再咁玩落去,我唔知我會幾時忍唔住向你哋大打出手。
我可以因為「19」呢個數字玩到出動P&P質爆張炳良,我有幾「痴線」,廖匪長江你自己慢慢考究下啦!


延伸閱讀
香港人就是中國人,,,,,,
媚共同小朋友洗腦就認咗佢 ─ 致黃大仙聖母幼稚園公開信

返回主頁

沒有留言: