__

__

梁君彥個印同毛孟靜的到底有幾大差異

所謂「私怨大過天」嘅氛圍之下,有人話「Ms Mo 都無發現,幾時論到你呢個19評論員扮專家」,呢啲說話我都聽慣......

客觀而言,10月12日當日响立法會大樓嘅情況根本亂過亂世佳人,個Date chop 嘅差異係極度細節嘅事物。小弟做咗多年平面設計,都花咗接近三小時先對比得出兩個印嘅差異;Ms Mo 嘅老本行係記者,以至其他非土共嘅議員以我所知都無邊個有平面設計底子,沒有一下子找出來根本就平常的很。

上一篇文的影像比較是採取平排方式,用意是容易讓各方人馬明白。但要是很認真的做對比的話,確實還未夠準確。

Photoshop 嘅用途除咗要嚟執相之外,仲可以做影象重疊嚟進行對比。小弟以此方式進行一次,可以俾大家睇得更清楚兩個Date chop到底有幾大差異。

程序1:
先在兩張相片嘅Date chop 四角加上記號


方便對位之餘,並盡量減低兩張相片因拍攝角度的差異而影響準確性。

程序2:
分別將兩張相片同相關的記號做合併圖層

使兩張相片同記號變成一個影像Layer,避免在做對位時出錯。

程序3:
修改在較上圖層的相片的「透明度」,改為「覆蓋」

使在較上層的相片變得「透明」,能看到較下圖層的相片的記號,以便能對位。

程序4:
轉換功能做「移動箭咀」,將Mouse 移至以其中一個角的標記,開始做對位


程序5:
Right-click menu,再揀選任意變形

然後將相片「扭嚟扭去」,直到兩張相的各四個標記都重疊。如下圖


最終結果的影像就是咁的:


有網友PM 小弟話真係要不排除英國內政部換咗個印鑑嘅設計同格式。我完全同意的。但是依家個Date chop 嘅懸疑嘅根源係英國內政部,即係話只有大英祖國政府出嚟澄清,先至係真真正正釋除疑累同K.O. 小弟嘅質疑嘅唯一做法,而唔係梁君彥、陳維安,以至張曉明,甚至習近平出嚟話係就係。再次重申:只有英國政府內政部嘅澄清先係唯一可信嘅答案。

後記:人玩Photoshop 共匪玩Photoshop,我已經唔算玩得叻架喇。如果我提出嘅質疑最終成立的話,梁尊貴以至共產黨唔該俾一萬幾千港紙學費去學下點用Photoshop 啦


返回主頁

沒有留言: