__

__

帶定頭盔先?! 費時有人斷章取義

《明報》即時新聞


網址:http://news.mingpao.com/ins/instantnews/web_tc/article/20161015/s00001/1476533133095



梁君彥唔認,預咗。但成件事嘅關鍵係梁君彥只係出示一份影印本,而非正本又或最低限度係「核證副本」(Certified True Copy)。

有人向我提過英國嘅印鑑可能會唔同,我同意的。但能夠將疑點完全Clear的,就只有英國政府內政部。
如果梁君彥議員或任何人能夠從英國政府取得到正本又或「核證副本」,又或是英國政府能挺身而出證實梁君彥嘅退籍申請之真確,先至能夠證明小弟嘅質疑係不成立的。

另一方面,篇文文題係有「涉嫌」二字,即是無咬死話一定係「流」或者「假」。前後兩篇文章均有寫明意思是「可向英國尋求澄清」,即是我無一口咬定之餘亦俾條路佢走。而強調英國,不單純是因為文件來源,還有一政治考慮就是不論梁君彥怎不承認也無法推掉的現實 ── 香港人唔再信中共港共。言下之意,即是已經擺好晒盤棋、鋪好晒條路,俾梁君彥議員可以體面地解決今次嘅「退籍風波」。

事實上,我個人真係好希望英國政府能夠證實我嘅質疑係唔成立,因為成立的話即係成個香港已經敗壞到返唔到轉頭。

重申一點,成件事重點唔係我嘅質疑內容,而係成單「退籍 + 選主席」事件進程太肉酸。梁君彥要解決嘅唔是小弟的質疑帶來的所謂名譽問題,而係公眾對佢信任。但要是梁君彥真的要「李光耀」上身,我都無辦法。但可以講,我銀行戶口得幾千蚊,你要告我就係賠得雞碎咁多,孭住破產令四年都未必找得晒條數俾你大哥。

可以開定期票:要是英國政府證實梁君彥嘅退籍申請係真確的,又同時梁議員能出示所有旅行證件,證實沒有其他國家嘅國籍同居留權,我會同梁議員相約時間,响立法會大樓議員入口出面行人路向佢行三跪九叩禮認道歉,歡迎各傳媒到場採訪拍攝。實踐「錯就要認,打要企定」嘅原則。

返回主頁

沒有留言: