__

__

左賊仲衰過港女



點解咁起題? 不如先重溫經典語錄之「港女同男友去食飯」:

男:想食乜吖BB
女:唔知呀,你諗啦
男:日本嘢啦,你最鍾意架喇
女:鍾意都唔係成日食架,你唔厭我都悶呀
男:咁韓燒囉
女:好熱氣呀,又食肉獸,你想谷肥我都唔駛咁吖
男:唔想熱氣又唔要食咁多肉,不如去食齋吖
女:齋舖好油架.....
男:我知有間素食好正,啲嘢唔肥膩架
女:都話唔想食齋咯
男:越南嘢好唔好?唔油喇,又唔一定煎炸,啱喇掛
女:邊個話唔油架,啲檬粉油淋淋架
男:不如去買嘢返屋企煮啦(借啲意想扑嘢)
女:又要切又要洗,食完又要洗碗
男:(開始不耐煩)我煮我洗喇,好唔好
女:你煮即刻有得食呀,又要等
男:(發老四)呢樣又話唔好嗰樣又話唔好,咁你想點呀
女:唔知呀,是但啦,
男:咁即係點呀小姐?

近期特首選舉,左賊就同各路人馬某君s 咁樣拗法:
某:林鄭係689 2.0,一定要阻止佢當選
賊:薯片都係煲呔2.0,同樣係一件垃圾
某:孽瘤直頭惡毒,胡法官雖無管治經驗,但起碼夠正氣
賊:爛制度就邊個做都唔會做得好。我哋要爭取全民普選特首
某:依家就係無得全民普選特首,咁唔好唔駛人做?
賊:都話爛制度就邊個都唔會做得好。我哋要針對政權,爭取普選特首
某:家陣唔係政改咨詢,點爭取呀?
賊:總之要爭取,唔可以容讓呢個敗壞嘅制度繼續落去
某:你識唔識乜嘢叫時勢架?依家個制度就係咁,你唔搵個Lesser evil 定住先,點走下一步去改變個制度?
賊:民主唔係揀個Lesser evil,而係要得出一個以民為本嘅人
某:咁如果唔頂住,最終係一個比689 更衰更壞嘅人當選,咁點先
賊:咁咪要求重啟政改,摒除8.31,繼續爭取全民普選特首
某:一個比689更差嘅人會做出你想要嘅政改咨詢?唔好玩啦
賊:制度一日唔改,邊個做都係一樣咁衰。
某:你都未話我聽可以點爭取喎
賊:只要中國民主化之後,就會俾香港有民主。所以我哋要建設民主中國
某:建設咗三十幾年都仲未建設到,仲要搞壞埋香港嘅制度。面對現實香港响支那之下根本唔會有普選
賊:香港同中國係不容分割。別妄想搞港獨啦
某:依家唔係講港獨,只係想知道點樣去爭取香港有民主普選特首。等重啟政改咨詢,蚊瞓啦。
賊:只要繼續堅持爭取,就有成功嘅一日
某:依家係問你點爭取呀。等咨詢跟住一人一信呀?做咗咁多次都係咁,唔好諗住重覆做1000次同一件事最終會有唔同結果
賊:咁你去搞港獨搞革命囉
某:如果港獨可以有民主點解唔去獨?係你堅持香港中國不容分割咋!搞革命?你哋唔走出嚟話「得罪中央無運行」,都大吵大鬧「邊個衝邊個係鬼」啦
賊:總之我哋要爭取普選特首、不要假選舉

左賊講嚟講去,只不過係以所謂政治道德立於不敗之地,同港女其實一膠樣。只是港女最多搞到俾路人食花生,頂多同條仔嘈交甚至分手,但左賊嘅刁喬扭擰,就隨時搞冧晒成個香港。文題就係咁得出嚟

返回主頁




沒有留言: