__

__

呢個時候梗係對葉劉打落水狗



2013年2月3日城市論壇討論限奶令,我响台下發言時間講「唔搶奶粉搶衛生巾,台上咁多位嘉賓唔駛用,但仲有好多女士要用」,串爆希師奶之後,再串佢公然地話自己提出有法律理據實施奶粉出口限制,無視小弟、黃世澤、林忌等人合力最早出手提倡限奶令,然後就如呢個 Cap 圖送個「抄功課」牌扁俾佢。完場後佢無攞走,我就拎返追出去記者咪兜度大嗌佢漏咗嘢,串到佢爆晒廠。以我所知道佢自始之後係極度憎到我入骨,亦所以我打佢落水狗係可以更加恃無忌憚。

葉劉卒之因為攞唔夠150個選委提名而被DQ,江湖傳聞 40 唔夠,怪唔得佢見教協時會話「開始明白點解你哋要佔中」。梗係啦,如果係「公民提名」,又即管參照學民思潮提出的「1% 登記選民」,淨係上星期响旺角警察會遊樂場大嗌「屌你老母」嘅都已經達標一半,再然後果堆港共公安叫埋啲家爺仔乸,38,000 提名容乜易超額完成吖!!

咪話我唔同各位回帶,响佔領期間,係有人同希師奶講過,只要「公民提名」任何人都有入閘嘅機會。今鋪仲唔係應驗咗佢當日以為「只要跟隨黨嘅路線就唔會出事」,根本就仲天真過鍾欣桐。

或者仲有好多人仍然堅持正如左賊話齋「激嬲中央無運行」,唔跟黨嘅路線更加之死路一條。老實講,就算跟黨嘅路線,大把出大事甚至命都無埋嘅珠玉在前啦。唔講遠,淨係講上星期一出冊嘅劉夢熊已經係人版。

若稍為認真的研究中共黨史,必定發現除非成功登上權力頂端,即軍委主席級,否則都係死路一條,只差在遲早。而所謂遲同早嘅時間差距,「剩餘利用價值」呢個主因相信好多人都會睇到;但個價值遞減嘅速度,係唔到當事人自己可以控制,呢個就好多人未必了解。箇中嘅重要因素,就係「痛腳」。

唔係無「痛腳」就可以死遲啲,响支那共匪嘅「制度」裡面係剛剛相反,越無「痛腳」死得越快。因為「痛腳」本身嘅作用係「遙控器」,可以控制住你去做或唔做每一件事;無痛腳即係控制唔到你,再加埋賊性心理「點知你條扮清高嘅友仔幾時爆大鑊」,就會設法盡最快速度將你整走甚至整死。

唔講妖鵝公然搵個仔同老公俾江匪拎嚟做人質,對比希師奶老公又早死個女又係「沙頭角村長個女 ~ 搵你愛」,姑且擺自己上枱。

本來14年前一片 (憨鳩的) 丹心想推動「祖國」汽車工業發展,無錯係做咗香港第一個中國車品牌嘅代理,


但是唔夠四年就被迫「退下來」,甚至可以公開講,當年係面對死亡威脅。箇中嘅過程暫且唔詳細披露。而個原因就係因為我無「痛腳」响廈門共產黨手上,甚至曾經引我落疊嘅安排,我都拒絕參與。件事係咁嘅.....

响2004年下半年,廈門金龍負責運車落深圳嘅運輸部元老級人馬在皇崗口岸同我做車輛/文件交收,等候深圳海關手續嗰陣吹水講開,話架車咁多「檢修蓋」,((其中之一如下圖係XMQ6118的錶板左邊,未裝上蓋見到個電制板 / 行內人叫「灰士箱」)


一架旅遊巴剩係儀錶板已經最少有三個呢類「暗格」,再加埋車底一啲窿窿罅罅,可以放唔少「黑星」又得,「麵粉」又得,你諗得到嘅都得。順手搵多筆,好過賣車又要成日上廈門咁辛苦。

雖則我無當面拒絕,但就從無搵過佢話要參與呢個遊戲。而又好衰唔衰哋,我去咁多次廈門除咗因為啲「滾友」客人同行,都無出入過夜場。黃腳雞又捉唔到.......

對比返希師奶,係呀,佢响2003年都一片丹心為「祖國」出謀獻策,為23條奮不顧身,仲要「信我啦,無呃你架」拎埋自己出嚟賣。結果係好聽啲講就「歸隱」,唔好聽講就「孭咗鑊就要走投」。去勾結完美帝走狗,返到香港埋啲同鄉會堆。無錯,啲乜春同鄉會絕大部份都係統監府所控制,希師奶以為痴實張匪曉明實大把運行啦,最終結果咪又係好似我當年唔肯為共匪走私軍火毒品一樣,無「痛腳」揸手嘛,咪只好踢你走囉。

若再考慮埋政治棋局情況,張匪曉明根本急到瀨晒屎,雖然見到妖鵝癲到出賣老公同仔,但面對習主席處處進迫,為咗自保就必須用盡任何可能方法護住妖鵝。所謂鄧小平嘅兩手準備,一邊對外恐嚇選委,另一邊就梗係搵定人墊屍底。張匪見你希師奶忠心過洛威拿,但又如芝娃娃咁得把聲,唔搵你唔通搵我呢隻癲過藏獒嘅唔知乜嘢狗呀。

葉劉淑儀嘅政治前途係咪走到盡頭,我完全Who fucking cares。但除咗無受過牢獄之苦以外,下場比劉夢熊有過之而無不及。奉勸各路依家仲奶緊共匪鞋底啲屎嘅投共走狗,唔好以為你可以逃離呢個中共黨史永恆不變嘅現實。亦順便扮晒好人同葉劉淑儀女士講句,你唔想「就咁先」遺臭萬年而想翻身的話就只得一條路:爆支那共匪大鑊,以同林門鄭氏大攬炒為目標。做唔做就閣下自理,但就記住毛澤東有句名言:
吃硬不吃軟,越硬越有機
唔好到時真係徹底Total lost時話無人提過你。

返回主頁

沒有留言: