__

__

保安局必須交代港人被拒入境澳門



民主黨尹兆堅今日被拒入境澳門,雖然同類新聞都唔係乜嘢新鮮事,呢幾年數數埋埋有見報嘅都幾十人。

小弟响兩年前 (2015-4-29)都被拒入境,搞到我想去劏房「尋寶」都去唔成。





係人都知 (珠海市) 澳門鄉共產政權比港共傀儡政權同支那共匪主子更親密,針對「反中亂港份子」做事更肆無忌憚就更加必然。好多人 (包括啲政客) 只聚焦政治考慮因素,但有一個更嚴重嘅問題無人理過。

去過澳門嘅都知道,不論新口岸、氹仔碼頭,定拱北關閘還是橫岸口岸,香港人都係用香港身份證辦理入境澳門手續。個問題就係澳門治安警察局出入境事務廳單憑香港身份證資料就可以進行 Dispatch 操作???

澳門治安警察局的入境櫃位查核香港身份證嘅操作流程,同外國嘅移民局入境櫃位查核護照係同一個原理,只係證件唔同而已。查核嘅內容主要就係有無入境當地嘅許可 ── 要簽證嘅就睇有無簽證,免簽證嘅就睇本護照嘅真偽,然後就睇下係咪被拒入境黑名單。而黑名單絕大多數同有無當地犯罪記錄有關,又或者係國際刑警通緝令。即係話唔計Interpol,「黑名單」係當地政府根據該人之前嘅入境記錄 link with 執法部門 crime database 資料 sort out。

澳門嘅問題就在於大部份被拒入境嘅香港人,該沒有澳門的犯罪記錄。就以小弟為例,以前响澳門租車揸被抄牌都未試過,澳門政府憑乜會將小弟列入黑名單?但呢個都係其次,反正大家都明根本就係一個涉及支那共匪嘅政治操作。

最最最嚴重嘅問題就係,正常嚟講,香港身份證嘅資料只由香港入境事務處保管,但澳門治安警廳竟然可以單馮香港身份證制定到份黑名單?? 唯二嘅可能要不是香港入境事務處就是幕後黑手,就係上一個層次嘅保安局負責操作,那管是直接掟過去澳門定透過統監府做中間人。

入境事務處根據《個人資料(私隱)條例》(香港法例第486章)的私隱政策係咁嘅:


根據第1. 條,交俾澳門政府係入境處嘅職能呀? 定係澳門政府制定黑名單係「活動直接有關的合法目的」呀?
但點都好,根據第6.條,唔講其他人剩係講自己,我幾時有同意過俾澳門政府查閱過我嘅香港身份證資料呀?

定還是保安局唔駛守呢啲條文,於是就一切話之,根張匪曉明指示掟我個身份證嘅資料過澳門,等佢哋BANNED 鳩我呀??

其他人唔引用呢啲規矩、法例嚟鋤鳩你入境處同保安局係佢哋嘅問題,我事隔兩年未有行動炮轟入境處同保安局唔代表我一世都唔會有行動。入境處處長曾國衞同保安局局長黎匪楝國唔好諗住側側膊當無事,你兩條仆街唔駛幾耐將會步張炳良、楊何蓓茵、黃匪錦星、莫偉全等賤人後塵。有排你哋受。

順帶一提,澳門治安警察局以「內部保安的穩定構成威脅」拒絕我入境,治安警察局局長梁文昌同保安司司長黃少澤唔該攞出實質證據證明有關指控,否則就違反澳門刑法典第六章「侵犯名譽罪」第174 至176條。

你兩件澳門共匪唔好諗住其他香港人唔會摷呢啲法例就可以為所欲為!

再順帶一提澳門鄉共產政權,尤其是梁文昌同黃少澤,事發當日我响扣留室入面癲到同三隻澳共公安打交咁滯,仲喪到叫佢哋「有種就開槍隊冧我吖!」「掹槍啦,做乜仲唔掹槍呀無膽鬼!」。真係唔好惹我囉!唔信就去問返當日响扣留室入面當值嘅三個警員 ── 24999 郭偉雄,21312 岑穗坤,14107 高永龍。

返回主頁

沒有留言: