__

__

馬來西亞大選盡見香港傳媒墮落



相信唔少讀者朋友在所謂「唔講唔覺,講開又真係好覺」嘅情況下,會發現到香港嘅傳媒對今次馬來西亞大選嘅報導數量比五年前少得多。尤其是選前,除咗前首相納吉宣佈解散國會同公佈報名及投票日之外,完全沒有其他內容;選舉完成後,除了就希盟大勝「變天」而大篇幅報導之外,沒有緊密的跟進報導,更欠缺「賽果」分析。另外,姑且夠膽囂張自封「南洋政治專家」與及黃世澤在五年前都有在選前和選後在報章撰寫多篇文章評論選舉,但今屆除了一些「鳩寫」嘅所謂評論,以至如《蘋果日報》安裕的一篇是觸犯南洋政治禁忌之外,僅有已負笈馬來亞大學 (University of Malaya) 的李振良(Jacky Li) 在《信報》撰寫一篇談及我倆共同祖家(小弟長輩與他的長輩是古晉街坊) 砂朥越的文章,與及張秀賢在《信報》撰文分享到當地觀選的見聞。小弟及世澤完全消失於報章。

首先向堆左賊之類友仔「劈一刀」,小弟絕非「恨出鏡」或「鍾意搏見報」嘅人,所以唔好用「刷存在感」嚟 Spin 呢篇文。純粹照事論事而對比五年前、與及因應當前香港政治形勢,去探討香港傳媒到底衰成點嘅樣。

無錯,好多香港人在五年前都渴望馬來西亞變天,但最終願望落空。可是呢啲情緒化條件唔係可以成為冷處理今屆大選新聞消息嘅藉口,這就是新聞專業原則。撇除要派記者前赴當地的專訪,又撇除一些具煽情成份的報導,例如希盟的集會氣氛如何洶湧、國陣的集會如何人丁疏落...... 純粹靠外電的報導,客觀而言選前沒有值得報導的消息嗎?重劃選區呢樣奸招,已經可以拎嚟對比港共傀儡政權,但常理而言最應該會報導嘅《蘋果日報》都無報到。又例如馬哈迪警告就算希盟勝出大選變天但納吉可以拒絕交出權力,夠晒新聞價值啦,但無一間報館、電視台有作出報導。

點解唔報?撇除港燦的國際視野係零,表面而言當然就係唔想俾香港人知道咁多,繼續維持香港社會「我討厭政治」氛圍,推上一個層次就是選前形勢點都同「馬爆」有關。擱開小弟(以至黃世澤) 就「馬爆」寫過多篇文章深入分析,就是馬哈迪、林吉祥等人不斷強調「最後拯救國家的機會」,已經係大選同「馬爆」有關嘅訊號;又就是如小弟以往所寫的,「馬爆」必會牽連支那共匪,香港報紙電視電台報得多即係唱衰「祖國」,會「激嬲中央無運行」。再者,小弟以至世澤兄都必然會「抽水」。响咁嘅條件之下仲點會報導呀。由呢一點可以清楚見到,香港嘅傳媒已淪為支那共匪指揮的輿論機構。

一係唔報,一係鳩報、鳩評論。鳩報者,從最基本一味跟隨支那共匪新華社嘅「總理納吉布」、唔守新聞專業原則而拒絕使用馬來西亞政府官方華文譯名的「首相納吉」呢啲幼稚園級數低級錯誤,或是近幾日 馬哈迪高調處理 1MBD 案件、蒙古女郎炸屍案,香港傳媒嘅報導都係近乎零,甚至乎《蘋果日報》對馬哈迪宣誓安排竟然以「皇室搞局拖延宣誓」進行報導係嚴重犯錯,唔單只再一次睇到報館、電視台、電台只顧「跟隨黨嘅路線」,仲有係連新聞專業原則的 facts check / verification and clarification 嘅基本功都唔做。要做 facts check,嫌小弟係悉尼老鼠、口臭串咀「唔識做人」成日鬧傳媒,或是嫌李振良「新面口」,仲有黃世澤可以搵 (雖然响德國,但呢個世界有樣嘢叫長途電話 / Whatsapp call 直頭唔駛錢),再唔係,當地幾份華文報章都係免費任睇唔嬲,咁都無做好基本功,可見香港啲傳媒人廢到退聯。

「皇室搞局拖延宣誓」同支那共匪有何關係,撇除首相馬哈迪聲言會重新審視同中国簽訂的合約、協議是擺明車馬對支那共匪是負面因素,單係「中国於海外最大投資是馬來西亞」呢一點,已經肯定支那共匪極度唔希望大馬「變天」。引伸出嚟,即係「如果繼續係納吉同巫統話事,支那共匪就會平安大吉」。呢一點唔只可見《蘋果日報》的報導極有可能有 Hidden agenda,甚至話總編輯陳沛敏 / 個別編採人員係支那共匪安插俾黎智英嘅「針」,都未必係子虛烏有嘅老作。

至於「評論」,除咗張秀賢嗰篇叫做正常之外,又撇除安裕如果响馬來西亞寫應該會被內部安全法即時收監,連埋李振良嗰篇都係鳩寫。以我同李振良嘅關係是不會懷疑他的出發點,但就要問《信報》:「砂朥越是大選的重點嗎?」為何要李振良咁寫,無 hidden agenda?我打死都唔信囉!

仲有,NOW 時事全方位本來邀請我,只是咁啱當日要飛而推掉。不過「變天」咁大件事竟然只安排1030-1100做 short talk,比2015年新加坡大選講足1.5小時,真係覺得有啲唔係好合理。請郭一鳴做嘉賓講者,又是對比2015年新加坡大選,四位嘉賓都同新加坡有聯繫,更加搲爆頭無法理解。雖然小弟自知「飲 NOW 新聞台奶水大」,但所謂是其是非其非,無可能唔出聲。

無錯,當前香港嘅傳媒都受到支那共匪不同程度嘅干預,所謂「政治大氣候」之下只能跟隨黨嘅路線?馬來西亞「變天」之前嘅「政治大氣候」,小弟曾經供稿、巫統國陣非常唔妥嘅《東方日報》(馬來西亞嗰份) 嘅編採水準都未至於依家香港咁低。所謂牛唔飲水唔撳得牛頭低,掉返轉傳媒人有無恪守返自己嘅專業水平,請撫心自問好了。

返回主頁

沒有留言: